۱۷ مهر ۱۴۰۳، ۱۲:۰۵

در آستانه اکران؛

تیزر فیلم سینمایی «استاد» منتشر شد

تیزر فیلم سینمایی «استاد» منتشر شد

تیزر رسمی فیلم سینمایی «استاد» به کارگردانی عماد حسینی در آستانه اکران سراسری این فیلم سینمایی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم سینمایی «استاد» به نویسندگی پیام لاریان و عماد حسینی به کارگردانی عماد حسینی از فردا چهارشنبه ۱۸ مهر توسط پخش بهمن سبز در سینماها سراسر کشور اکران می‌شود.

در خلاصه داستان این فیلم آمده‌ است: «گلنوش برای مهاجرت و ادامه‌ی تحصیل به توصیه‌نامه‌ی استاد ادریس که معمار و نقاش مشهوری است نیاز دارد اما ماجراهایی برای او و استادش پیش می‌آید که شرایط را پیچیده می‌کند.»

حسن معجونی، سجاد بابایی و هدیه حسینی‌نژاد از جمله بازیگران این فیلم هستند. «استاد» به تهیه‌کنندگی بهروز افخمی محصول سینما فردا، موسسه فرهنگی فردایی دیگر و روبیکا است. سجاد بابایی برای بازی در این فیلم توانست سیمرغ بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره چهل و یکم فیلم فجر را دریافت کند.

تیزر فیلم سینمایی «استاد» توسط قدیر حمزه امامچای ساخته شده است.

عوامل این فیلم عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری: مجید یزدانی، تدوین: هانیه جلوخانی، مدیر صدابرداری: احسان خزایی، بازیگردان: پیام لاریان، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: پریسا جباری اصل، طراح صحنه و لباس: مریم میرباقری، طراح چهره‌پردازی: تینا بخشی، مدیر تولید: حسین زرقام، مدیر هنری و طراح عنوان فیلم: مهدی دوایی، سرمایه‌گذاران پروژه: سینما فردا، موسسه فرهنگی فردایی دیگر و روبیکا، مدیر کمپین تبلیغاتی: وحید محرابیان، مدیر روابط عمومی: زهره محرابیان.

کد خبر 6250612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha